Kekriä ja Kepposia Pirkanmaalla

PuPi-hankkeen tilaisuudessa suunniteltiin 6.9. mukavassa hengessä sykähdyttävän karmivaa toimintaa lokakuulle syyslomien ajaksi. Päätettiin toteuttaa yhteismarkkinointitempaus Kekriä&Kepposia 13.10.-28.10. väliselle ajalle. Ajatuksena on houkutella syyslomalaisia Pirkanmaalle sekä päiväretkille että pidemmille matkoille. Mukaan voit lähteä yhden tai useamman päivän toteutukselle. Tarjoa omaa tuotettasi/palveluasi tai rakenna yhteinen paketti yritysten kesken.

Tarkoituksena on käyttää Särkänniemen karmivaa karnevaalia veturina ja muodostaa sen ympärille teemaan sopivaa tekemistä syysloman toisellekin päivälle. Särkänniemi tähtää tänä vuonna karnevaalin nostamiseen pääkaupunkiseudun ja Varsinais-Suomen syyslomalaisten ykköskohteeksi, viime vuonna se löi läpi jo Pirkanmaalla. https://www.iltalehti.fi/matkajutut/201710042200436537_ma.shtml

Ohjelmaa markkinoidaan Visit Tampereen ja Visit Pirkanmaan kanavissa. Valtakunnallisesti Visit Tampere on tehnyt perinteisesti ison kampanjan myös printissä, viime vuonna Iltalehdessä. Tähän yhteiseen mainossivuun meillä olisi mahdollista päästä mm. museoiden, Särkänniemen ja Tampere-talon lisänä.

Tarkoitus on markkinoida myös:

  • Landing page www.visittampere.fi -sivulle mukana olevien yritysten nostoilla
  • www.visitpirkanmaa.fi sivuille rakennetaan oma landing page, yrityksille omat alasivut  sekä tapahtumakalenteri
  • Facebook-levitystä pääkaupunkiseudulle
  • 3 viikkoa digitaalista Sanoma Optimizer -bannerikampanjaa: esimerkkinä

HS + HS Metro Tehotorstai Kattavuus: 1 008 000 + 163 000 digilehti + 1,5 miljoonaa kontaktia

  • Syyslomaohjelmasta tehdään myös yhteinen esite, jota jaetaan mm. alueen hotelleihin ja muille majoittajille sekä Tampereen matkailuneuvontaan.
  • kartta tapahtumapaikoihin
  • sähköinen materiaali lähetetään kaikille osallistuville yrityksille.

 

Kuinka mukaan?

12.09. mennessä vastaus tähän viestiin kiinnostuksesta osallistua.

15.09. mennessä tapahtuman tarkempi kuvaus alla olevaan sähköiseen lomakkeeseen

https://link.webropolsurveys.com/S/64AABC091AD85737

Kuvat erikseen sähköpostitse.

21.9. mennessä esitteet ovat valmiina sähköisessä muodossa.

10.10. mennessä flyerit toimitetaan hotelleihin.

Hinta: Markkinointitempaukseen osallistuminen maksaa 100€/yritys +alv.

Keskustelua tempauksesta käydään Facebookissa PuPi-ryhmässä osoitteessa:

https://www.facebook.com/groups/179699545976804/

Lisätietoja:

Heini  040 544 0800

tai

Saila 050 309 1660

tai

Jani  050 309 9693

 

 

Julkaistu syyskuu 11, 2018